RSS



Kapcsolat

Üdvözlünk a Great Box oldalán! Teljen kellemesen a napod! Ha kérdésed lenne, az alant található elérhetőségeket vedd igénybe! Jó olvasást és szórakozást kíván a Great Box csapata! E-mail: greatbox@freemail.hu
SLaWTeR, Vebjedi, koczika16, Vekerur, KKroy,

FB

Ismerd meg őket!















Szavazás

Call of Duty MW 3 vagy Battlefield 3?

Friss kommentek

hedzsooo - Mar sikerult, de koszi! :D Nagyjabol mar alakul is az eppen csak egy hetes oldalam. WEB4 - design részletes tutorial (2012-04-17 06:21:32)
slawter - Szia! A cikk közben nyom egy "page break"-et és kész is WEB4 - design részletes tutorial (2012-04-14 20:42:41)
hedzsooo - ...Pici segitseg nekem is elkellene megis. ^^ Azt hol es hogyan tudom beallitani, hogy ne az...  WEB4 - design részletes tutorial (2012-04-13 05:32:46)
hedzsooo - Zsiiir hogy irtatok rola, eppen kapora jon nekem is, THX! ;D WEB4 - design részletes tutorial (2012-04-13 01:27:51)
slawter - Akciófilmnek jó volt, kriminek és Sherlock-filmnek nem. A sorozat mérföldekkel jobb, ezt vitatni...  Sherlock Holmes: Árnyjáték - Kritika (2012-01-28 15:55:59)

Linkek

retro AnimeAddicts Könyvmolyz EA Games RPGames SorozatPlanet Frontvonal CGTrend Xbox-Generation PSGamer' Electrose ACHungary iWorld Starcraft2 Echelon rosszfilmek

A nap vicce!

A nap vicce

Hirdetés

Harry Potter és a Halál ereklyéi 2. rész - Filmkritika

2011-07-15 15:30:00 - slawter

Háború dúl a varázsvilágban, méghozzá az eddigi legnagyobb. Harry Potter és barátai próbálnak véget vetni a gonosz uralmának, de vajon sikerül-e nekik?

 

 Tíz év. Ennyi időre volt szükség, hogy a világ egyik legismertebb sorozatának mindegyik része tiszteletét tegye a vásznon. Harry Potter története immár a mozikban is a végére ért, több millió rajongó örömére vagy éppenséggel bánatára. Elérkeztünk tehát a fináléhoz, a nagy bummhoz, mikor is minden betetőzik. Most már csak az a kérdés, hogy a végjáték ragyogó fénysugárként méltó zárást hoz-e, vagy inkább pislákoló gyertyafényként vész a sötétségbe.

 

 A történet ott veszi fel a fonalat, ahol az előző film abbamaradt. Hőseink a Kagylólakban próbálják kitalálni, hogyan tovább, miközben a dolgok állása egyre sötétebb és baljósabb. A három jó barátnak még jobban össze kell tartania, mint eddig, hiszen csak magukra számíthatnak. Voldemort ereje egyre nő, a Pálcák Urának birtokában senki emberfia nem veheti fel vele a versenyt, Harryn és társain kívül kevesen mernek dacolni vele, a Főnix rendje sem képes úgy működni, mint régen. A Sötét Nagyúr kezében tartja egész Londont, s aki ellenszegül, a legsúlyosabb büntetésre számíthat. Hőseink, bár a veszély hatalmas, kénytelenek szövetséget kötni a megmentett kobolddal, Ampókkal, aki Griffendél kardjáért cserébe elviszi őket a Gringottsba, ahol minden bizonnyal egy horcrux található, így ha célba érnek és megsemmisítik Voldemort lelkének egy újabb részét, nagyon közel kerülnek a legyőzéséhez. Harryék azonban nem is sejtik, hogy a varázslók bankjába való betörésük csak a kezdet, és hogy hamarosan sor kerül a végső összecsapásra a jók és gonoszak között.

 

 

 A cselekményről, annak ellenére, hogy jelentősen módosították, elismerően lehet beszélni, ami viszont a sorozatot ismerve nem is csoda. Az előző rész gyengeségeire mentség lehet, hogy voltaképp előkészítette a terepet a másodiknak, amiben sokkal több potenciál, érdekesség, kaland s izgalom van. Ez meg is látszik a Harry Potter és a Halál ereklyéinek második felvonásán, így David Yates rendező ezúttal sokkal erősebb és ígéretesebb alapokra építkezhetett, mint a múltkor, amit viszonylag jól ki is használt.

 

 A színészi játékról felemásan tudok beszélni, ugyanis gyakoriak voltak a hullámvasútszerű magas-és mélypontok. Az olyan öreg rókák, mint a fagyos és parancsoló Perselus Pitont alakító Alan Rickman, a tiszteletet parancsoló Minerva McGalagonyként szereplő Maggie Smith, vagy az Albus Dumbledore-t, az egykori igazgatót vászonra vivő Michael Gambon újfent bizonyították, hogy nemhiába vannak jelen a szakmájukban. Bár több időt is eltölthettek volna a filmben, játékuk mégis meghatározó és kellően erős, kiemelkedő volt. Külön meg kell említeni továbbá Ralph Fiennest, kinek hála Voldemort nagyúr igazán kegyetlen és félelmetes lett. A fő triumvirátus a tíz év alatt úgy néz ki, valóban felnőtt a feladathoz, alakításukkal nem volt különösebb baj, továbbá attól eltekintve, hogy aligha fogunk könnyes szemmel visszaemlékezni a szereplésükre, képesek voltak az átlag feletti teljesítményre, ami azért elvárható is volt. Daniel Radcliffe kellően a középpontban tudott maradni, nem szorult háttérbe a többiekhez képest, ami a legtöbb esetben elmondható Emma Watsonról és Rupert Grintről is, akik ugyancsak jól teljesítettek. A mellékszereplők terén jelentősen rosszabb a helyzet, a legtöbbjük idegesítő, erőltetett és legfőképp felejthető teljesítménnyel ajándékozott meg minket, bár inkább ne tették volna. Mivel a legtöbb gyenge jelenet, mint a beszólások és üres párbeszédek tőlük származnak, ezért ezek az elemek csak tetőzték, még jobban kirívóvá tették őket a jók közül.

 

 

 Ha már a negatívumok, itt kell megemlítenem egy sajnálatos dolgot, mely a film egyik nagy – ha nem a legnagyobb - gyengesége. Az ember arra számítana, hogy ha már egyszer utolsó rész, akkor mindent beleadtak a készítők, hogy az elejétől a végéig magával ragadjon a mű. Azonban sajnos ez nem sikerült, ugyanis az első feléből mintha kifelejtették volna az egyik legfontosabb elemet: a hangulatot. Talán furán hangzik ez, mindazonáltal az első egy órában hatalmas hiányérzete van az embernek. Ülünk és nézzük a filmet, viszont tesszük ezt úgy, hogy közömbösen figyeljük, ami a vásznon történik. Sótlan, lélektelen jelenetek követik egymást, amit még a remekül megkomponált látvány sem képes élettel megtölteni.

 

 Szerencsére mikor az események kellően felpörögnek, magára talál az utolsó rész, és végre-valahára eléri azt, amit már a kezdésnél kellett volna. Azonban ez nem jelenti azt, hogy felhőtlenül élvezhetjük a maradék időben a művet, átadva magunkat a sodró lendületének. A filmben számos, szerencsére az esetek többségében kisebb hibák és baklövések vannak, azonban ezek is eléggé lehangolóra, néhol pedig idegesítőre sikeredtek. Aki látta az előző részeket, az nyilván nem csodálkozik majd azon, hogy újfent számos elmésnek szánt beköpéssel találkozunk majd, azonban ezek többsége inkább kínos és oda nem illő, mintsem hangulatfokozó. Továbbá, bár a készítők az írott műtől való elég nagy eltérések miatti számos akadályt a legtöbb esetben ügyesen elhárították, mégis maradtak kisebb buktatók és logikátlanságok, valamint eléggé erőltetett részek, melyek további fanyalgásra adnak okot. Számos esetben talán jobb lett volna, ha maradnak az írónő által kitalált változatnál, ugyanis annak ismeretében (de akár az nélkül is, pusztán a következtetésre és a logikára alapozva) egyesek gyengébbnek és túlcifrázottnak, vagy épp elhanyagoltnak vélhetik a rendező által megvalósítottakat.

 

 

 Bár számos negatívum került most terítékre, maradtak még pozitívumok. A film felétől a lendület igazán sodróvá és erőteljessé válik, elkerülve ezzel az előző rész egyik szarvashibáját, vagyis az unalmat. Könnyen belefeledkezhet az ember a vásznon folyó eseményekbe, miközben – főleg az ostromnál – összpontosít, hogy ne maradjon le semmiről.

 

 A film egyik vitathatatlan erőssége a látvány, mely nagyon impozánsra és meggyőzőre sikeredett. Hála a tömérdek számítógépes animációnak, a varázsvilág pompásan elevenedik meg a nézők szeme előtt, főképp a jelentősebb helyszíneknél. Kezdve a Gringotts-beli kalanddal, ahol ellenszenves koboldok, hatalmas mélységek és komor üregek várnak ránk, a fő attrakcióig, vagyis a Roxfort ostromáig. Az iskola ad helyszínt a végső küzdelemnek, ennek megfelelően a harc és a pusztítás igazán varázslatosra sikeredett. A különböző mágikus kreatúrák kellően életszerűek, a látványos effektekkel járó bűbájok roppant hatásosak, a csatatérré vált, sok helyen darabjaira hulló kastély pedig remek alapot ad a jó és rossz csatájának.

 

 

 A hanghatásokkal teljes mértékben elégedettek lehetünk, a fülünk igazi kényeztetést kap, minden apró nesz vagy hatalmas robaj példaértékűen szól. A zene terén viszont már merülnek fel problémák, azon kívül, hogy sokszor indokolatlanul háttérbe szorulnak a dallamok, továbbá  néhány helyen bár jól megkomponált, viszont rosszkor alkalmazott aláfestés szólal meg, ami elégedetlen hümmögésre adhat okot.

 

 Ahogy kedvenc varázslótanoncunk története véget ért, úgy fog a kritika is pár sor múlva. Elmondhatjuk, hogy a korábbi alkotásokat figyelembe véve, különös tekintettel a roppant gyengére sikeredett hatodik és kiábrándító ötödik részre, a Harry Potter és a Halál ereklyéi második része bár nem a sorozat legerősebb darabja, és több sebből is vérzik, zárásként még megfelelő lett. Akik nem olvasták a könyvet, talán még többre értékelik majd, mind a heptalógia rajongói, viszont sokat - a látványon kívül - semmiképp se várjunk tőle.

 

   Értékelés: 6.6/10

 

Kommentek száma: 65Címkék: film, kritika, greatbox, filmkritika, harc, lezser, harry potter, varázsló, mágia, roxfort, harry potter és a halál ereklyéi 2. rész, deathly hallows, hermione granger, ron weasley, voldemort, utolsó rész, finálé

Webring:

Kommentek

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Jack Bauer (10/10)

vebjedi (2011-07-23 00:49:55) Great Box
Csak én látom úgy, vagy a 3. képen Malfoy egy az egyben olyan, mint egy tünde a Gyűrűk Urából?
65

Jack Bauer (10/10)

slawter (2011-07-22 20:21:42) Minden nap egy jó film
...válasz JimmySmog 63. kommentre:
Az utolsó részt még nem láttam, de az eddigiek közül nekem az Azkabani fogoly tetszett a legjobban. Az a film tisztességesen meg lett rendezve.
Hát erről a részről ez már nemigen mondható el.
64

Jack Bauer (10/10)

JimmySmog (2011-07-22 15:16:23)
Az utolsó részt még nem láttam, de az eddigiek közül nekem az Azkabani fogoly tetszett a legjobban. Az a film tisztességesen meg lett rendezve.
63

(1)

(0/10)

NONO1992 (2011-07-22 13:08:35)
Valaki már kommentelte, hogy pl peter pettigrew halálát is kihagyták, mikor a part 1-ben benne volt. :D Ha már írta valaki elnézést de nincsk edvem több 61 kommentet átböngészni.
62

Jack Bauer (10/10)

axon91 (2011-07-19 22:27:48) grn
Egyébként készítettem egy összefoglaló írást, ami inkább a könyvekről szól, meg pár érdekességet szedtem még össze a HP világról, akit érdekel, íme.
61

Jack Bauer (10/10)

axon91 (2011-07-17 19:06:18) grn
...válasz Rennyv 59. kommentre:
Ebben igazad van.Én mondjuk meghosszabbítottam volna a filmet még egy picit és a bankba való betörésre rászánta volna még 20 percet.Már elég régen olvastam , de ha jól emlékszem az volt 100 oldal a könyvben
Még a végső harc is elbírt volna úgy fél órát, de igen, a bankos rész is rövidke lett. Bezzeg a nyáladzást, meg az értelmetlen dolgokat nem hagyják ki...
60

(0/10)

Rennyv (2011-07-17 16:28:55)
...válasz axon91 58. kommentre:
Ebben van igazság, de az sem megoldás, hogy egy 700oldalas könyvet röpke 2,5órába sűrítenek, így kihagynak nagyon sok részletet. Én vagy hosszabb lélegzetvételű filmeket (min.3óra) készítettem volna, vagy akár azt is el tudnám képzelni, hogy a trónok harcához hasonlóan 10 db 50perces részben dolgozzák fel a könyvet. Bár ez most így belegondolva furcsa lenne, de lehet, működött volna. De azért az is szomorú, hogy hiába vették ketté az utolsó részt, így is nagyon sok részlet kimaradt.
Ebben igazad van.Én mondjuk meghosszabbítottam volna a filmet még egy picit és a bankba való betörésre rászánta volna még 20 percet.Már elég régen olvastam , de ha jól emlékszem az volt 100 oldal a könyvben
59

Jack Bauer (10/10)

axon91 (2011-07-17 16:17:19) grn
...válasz Rennyv 57. kommentre:
Szerintem azért szedték csak a 7.et 2 részbe mert 1) abban kevesebb elhanyagolható részlet volt,és a végső összecsapásra időt kellet szánni 2)Már a 7.rész kettébontására is lecsaptak az újságírók,hogy a nagyobb bevétel miatt történik.Ha az összes hosszabb rész (ami lássuk be 4-7) 2 filmben csinálták volna meg rengeteg film lenne nagy lenne a felháborodás valamint sokat el is pártoltak volna,hogy mennyire húzzák a történetet.
Ebben van igazság, de az sem megoldás, hogy egy 700oldalas könyvet röpke 2,5órába sűrítenek, így kihagynak nagyon sok részletet. Én vagy hosszabb lélegzetvételű filmeket (min.3óra) készítettem volna, vagy akár azt is el tudnám képzelni, hogy a trónok harcához hasonlóan 10 db 50perces részben dolgozzák fel a könyvet. Bár ez most így belegondolva furcsa lenne, de lehet, működött volna. De azért az is szomorú, hogy hiába vették ketté az utolsó részt, így is nagyon sok részlet kimaradt.
58

(0/10)

Rennyv (2011-07-17 16:08:41)
Szerintem azért szedték csak a 7.et 2 részbe mert 1) abban kevesebb elhanyagolható részlet volt,és a végső összecsapásra időt kellet szánni 2)Már a 7.rész kettébontására is lecsaptak az újságírók,hogy a nagyobb bevétel miatt történik.Ha az összes hosszabb rész (ami lássuk be 4-7) 2 filmben csinálták volna meg rengeteg film lenne nagy lenne a felháborodás valamint sokat el is pártoltak volna,hogy mennyire húzzák a történetet.
57

Jack Bauer (10/10)

axon91 (2011-07-17 15:38:12) grn
...válasz slawter 55. kommentre:
Vagy max a homlokára csap, hogy "Basszus, de elcseszték a filmben, itt minden sokkal jobb!". A filmben számos olyan "kiegészítés" van, ami a köynvekben nincs, de valamiért fontosnak érezték betenni, például mikor McGalagony táncol Ronnal a 4. részben és ehhez hasonló részek, melyek teljesen feleslegesek és a lényeges részektől vették el az időt. Ezzel szemben hihetetlen mód kihagytak oylan részeket, melyek körülbelül 10 másodpercek lettek volna, de magyarázattal szolgálnának és érdekesebbek lennének (Például eben a részben, mikora végén eldől, mi lesz a Pálcák Uráva -nem akarok spojlerezni-, a köyvnben leíírtak megvalósítása kb. 12 másodpercet vett volna igénybe és sokkal jobb lett volna.

Axon, köszi a videó linkjét és a részletes kommentet arról, mi is az egyik baj az összes filmel!
Hát igen, ott a végén a pálcásnál én is meglepődtem, meg maga a címadó ereklyékről se sokat tudunk meg. De tudok még pár ilyen nagyon fontos ferdítést mondani: 5.részben a jóslat eltörése nagyon nem úgy volt. 6.részben mif*szér robbantották fel az Odút, mikor annak köze nem volt a könyvhöz, de ennek ellenére kivették a végső csatajelenetet. 4.részben is volt rengeteg ferdítés. De talán a legjobban az idegesít, hogy annyira lebutították a dolgot, hogy a jók fehér füsté váltak, a rosszak meg feketévé. De eleve nem is tudnának repülni...

Mindegy is, Tomy ha elolvasod a könyveket, tényleg egy homlokracsapás lesz a vége, hogy mégiscsak jobb :D

Nincs mit, slawter. :D
56

Jack Bauer (10/10)

slawter (2011-07-17 14:22:40) Minden nap egy jó film
...válasz axon91 54. kommentre:
Jól is teszed, mert a könyvsorozat tényleg zseniális. :D
Csak így már tényleg nem fog sok meglepetés érni, mert a filmekben lelőtték a poénok nagy részét. :/
Vagy max a homlokára csap, hogy "Basszus, de elcseszték a filmben, itt minden sokkal jobb!". A filmben számos olyan "kiegészítés" van, ami a köynvekben nincs, de valamiért fontosnak érezték betenni, például mikor McGalagony táncol Ronnal a 4. részben és ehhez hasonló részek, melyek teljesen feleslegesek és a lényeges részektől vették el az időt. Ezzel szemben hihetetlen mód kihagytak oylan részeket, melyek körülbelül 10 másodpercek lettek volna, de magyarázattal szolgálnának és érdekesebbek lennének (Például eben a részben, mikora végén eldől, mi lesz a Pálcák Uráva -nem akarok spojlerezni-, a köyvnben leíírtak megvalósítása kb. 12 másodpercet vett volna igénybe és sokkal jobb lett volna.

Axon, köszi a videó linkjét és a részletes kommentet arról, mi is az egyik baj az összes filmel!
55

Jack Bauer (10/10)

axon91 (2011-07-17 12:25:10) grn
...válasz Tomy88Trance 52. kommentre:
Mindenképp el fogom olvasni, egyébként én már hozzászoktam,hogy semmiféle adaptációtól nem szabad sokat várni
Jól is teszed, mert a könyvsorozat tényleg zseniális. :D
Csak így már tényleg nem fog sok meglepetés érni, mert a filmekben lelőtték a poénok nagy részét. :/
54

Dr. Gregory House (9/10)

Tomy88Trance (2011-07-17 12:22:44) writer's dream
...válasz axon91 50. kommentre:
A 6. rész jóformán Voldemort múltjáról szól és nagyon részletesen. Ehhez képest a filmből valahogy kimaradt. A 7. részben Dumledore-ról tudunk meg rengeteg dolgot, amit szintén kifelejtettek.
Mióta ketté vették az utolsó részt, mindenki dicsőíti őket, hogy milyen jól tették, de azt el kell mondjam -most meg is nézem pontosan- a 4. könyv 675, az 5. 749, a 6.619, míg a 7. könyv 622 oldal. Akkor kérdem én, miért most jutott csak az eszükbe, hogy ilyen méretes könyvekből nem lehet 2,5 órás filmet készíteni? (A komplett gyűrűk ura a maga 1200 oldalával 10 órás trilógiában testesült meg és így adta át a hangulatot nagyjából.) Az utolsó rész tényleg jó lett, de ez inkább a könyv érdeme, a filmben csak pár fantáziátlan változtatást eszközöltek, de még látványban sem volt a topon szerintem. (Akit a látvány érdekel, annak a Transformers 3-at ajánlom 3D-ben, az már ott van a szeren.)
Amikor én a könyvet olvastam, engem sok dolog meglepett, amit a filmekben persze kihagytak, vagy összecsaptak. Na, ezért éri meg elolvasni :D
Lehet, hogy aki nem olvasta, annak tetszik, de ha elolvasod a könyvet, rájössz, hogy slawter is, én is, mások is miért háborgunk a filmeken. :D
Vagy legalább is tudni kell külön nézni a könyvet és a filmet, a játékot és a filmet vagy az újságot és a filmet , szerintem ebben rejlik az,hogy nekem nagyon tetszik a film, igaz hozzáteszem egy HP könyvet se olvastam,de ami késik nem múlik
53

Dr. Gregory House (9/10)

Tomy88Trance (2011-07-17 12:19:59) writer's dream
...válasz axon91 50. kommentre:
A 6. rész jóformán Voldemort múltjáról szól és nagyon részletesen. Ehhez képest a filmből valahogy kimaradt. A 7. részben Dumledore-ról tudunk meg rengeteg dolgot, amit szintén kifelejtettek.
Mióta ketté vették az utolsó részt, mindenki dicsőíti őket, hogy milyen jól tették, de azt el kell mondjam -most meg is nézem pontosan- a 4. könyv 675, az 5. 749, a 6.619, míg a 7. könyv 622 oldal. Akkor kérdem én, miért most jutott csak az eszükbe, hogy ilyen méretes könyvekből nem lehet 2,5 órás filmet készíteni? (A komplett gyűrűk ura a maga 1200 oldalával 10 órás trilógiában testesült meg és így adta át a hangulatot nagyjából.) Az utolsó rész tényleg jó lett, de ez inkább a könyv érdeme, a filmben csak pár fantáziátlan változtatást eszközöltek, de még látványban sem volt a topon szerintem. (Akit a látvány érdekel, annak a Transformers 3-at ajánlom 3D-ben, az már ott van a szeren.)
Amikor én a könyvet olvastam, engem sok dolog meglepett, amit a filmekben persze kihagytak, vagy összecsaptak. Na, ezért éri meg elolvasni :D
Lehet, hogy aki nem olvasta, annak tetszik, de ha elolvasod a könyvet, rájössz, hogy slawter is, én is, mások is miért háborgunk a filmeken. :D
Mindenképp el fogom olvasni, egyébként én már hozzászoktam,hogy semmiféle adaptációtól nem szabad sokat várni
52

Jack Bauer (10/10)

axon91 (2011-07-17 12:19:53) grn
...válasz slawter 49. kommentre:
Azok is benne vannak, mégpedig főknét a 6. részben. Amúgy volt egy TV-s film Rowlingal, elég hosszú volt és ott sokmindent meg lehet tudni, ppéldául kitért arra is, hogy a befejezés után a karakterekkel mi lett, meg hogy milyennek képzelte el őket... Érdemes elhet felkutatni, érdekes kis film volt.
Az tényleg jó kis dokumentumfilm. Akit érdekel, itt a címe: A year in the life
51

Jack Bauer (10/10)

axon91 (2011-07-17 12:17:26) grn
...válasz Tomy88Trance 48. kommentre:
Nem csak konkrétan a születése érdekel,hanem,hogy hogy lett az ,aki, ki volt stb.. el fogom olvasni,előbb utóbb Mondjuk lehet nekem könnyebb dolgom van,mint azoknak,akik előbb a könyvet olvasták, hiányérzetem nem volt csupán felvetettem,hogy lehetne még folytatást vagy előzményt készíteni a könyv ismeretétől függetlenül.
A 6. rész jóformán Voldemort múltjáról szól és nagyon részletesen. Ehhez képest a filmből valahogy kimaradt. A 7. részben Dumledore-ról tudunk meg rengeteg dolgot, amit szintén kifelejtettek.
Mióta ketté vették az utolsó részt, mindenki dicsőíti őket, hogy milyen jól tették, de azt el kell mondjam -most meg is nézem pontosan- a 4. könyv 675, az 5. 749, a 6.619, míg a 7. könyv 622 oldal. Akkor kérdem én, miért most jutott csak az eszükbe, hogy ilyen méretes könyvekből nem lehet 2,5 órás filmet készíteni? (A komplett gyűrűk ura a maga 1200 oldalával 10 órás trilógiában testesült meg és így adta át a hangulatot nagyjából.) Az utolsó rész tényleg jó lett, de ez inkább a könyv érdeme, a filmben csak pár fantáziátlan változtatást eszközöltek, de még látványban sem volt a topon szerintem. (Akit a látvány érdekel, annak a Transformers 3-at ajánlom 3D-ben, az már ott van a szeren.)
Amikor én a könyvet olvastam, engem sok dolog meglepett, amit a filmekben persze kihagytak, vagy összecsaptak. Na, ezért éri meg elolvasni :D
Lehet, hogy aki nem olvasta, annak tetszik, de ha elolvasod a könyvet, rájössz, hogy slawter is, én is, mások is miért háborgunk a filmeken. :D
50

Jack Bauer (10/10)

slawter (2011-07-17 12:08:44) Minden nap egy jó film
Azok is benne vannak, mégpedig főknét a 6. részben. Amúgy volt egy TV-s film Rowlingal, elég hosszú volt és ott sokmindent meg lehet tudni, ppéldául kitért arra is, hogy a befejezés után a karakterekkel mi lett, meg hogy milyennek képzelte el őket... Érdemes elhet felkutatni, érdekes kis film volt.
49

Dr. Gregory House (9/10)

Tomy88Trance (2011-07-17 11:49:44) writer's dream
...válasz slawter 47. kommentre:
Javaslom, hogy olvasd el a könyvet, ugyanis Vodlemort születése is szerepel benne, (még ha csak elbeszélve is). A filmek a könyvsorozat nyomába se érnek, ez vitathatatlan és nem csodálom, hogyha hiányérzeted van, rengeteg dolog kimaradt és sok változás is történt.
Nem csak konkrétan a születése érdekel,hanem,hogy hogy lett az ,aki, ki volt stb.. el fogom olvasni,előbb utóbb Mondjuk lehet nekem könnyebb dolgom van,mint azoknak,akik előbb a könyvet olvasták, hiányérzetem nem volt csupán felvetettem,hogy lehetne még folytatást vagy előzményt készíteni a könyv ismeretétől függetlenül.
48

Jack Bauer (10/10)

slawter (2011-07-17 11:09:11) Minden nap egy jó film
...válasz Tomy88Trance 46. kommentre:
u.i: Én azért kíváncsi lennék a nagy varázslók múltjára is ,remélem egyszer őket is láthatjuk filmen megjelenni pl: Voldemort születése stb :D
Javaslom, hogy olvasd el a könyvet, ugyanis Vodlemort születése is szerepel benne, (még ha csak elbeszélve is). A filmek a könyvsorozat nyomába se érnek, ez vitathatatlan és nem csodálom, hogyha hiányérzeted van, rengeteg dolog kimaradt és sok változás is történt.
47

Dr. Gregory House (9/10)

Tomy88Trance (2011-07-17 10:43:23) writer's dream
u.i: Én azért kíváncsi lennék a nagy varázslók múltjára is ,remélem egyszer őket is láthatjuk filmen megjelenni pl: Voldemort születése stb :D
46